KOLAGEN UNTUK SAKIT LUTUT !

knee problem, knee pain

Sebut pasal kolagen mesti semua pikir untuk kulit jer kan. sebenarnya bukan. bukan hanya semata- mata untuk kulit.
Kolagen ni adalah protein yang membentuk gentian penghubung dalam tisu seperti kulit, ligamen, tulang rawan, tulang dan gigi.
Kolagen ni juga kerjanya macam "gam". Intrasel "gam" yang sokong salur darah, tulang dan organ-organ seperti jantung, buah pinggang dan hati.


Kolagen bantu untuk tambat gigi dan gusi. Kolagen juga diperlukan untuk membaiki saluran darah, lebam, dan patah tulang. 

haa tu dia kolagen bukan perlu untuk kulit sahaja.. tapi organ- organ penting dalam badan perlukan kolagen ni sebab:

Serat kolagen pastikan saluran darah dan tulang jadi kuat. Setahu kak nab memang semua organ dalam badan ada blood supply kecuali cornea mata (kalau salah tolong betulkan yer). Bila ada salur darah maknanya perlulah kolagen di situ. satu badan nak kan kolagen ni sebenarnya.

tu pasal sakit lutut kronik makcik ni pulih, alhamdulillah ikhtiar dengan Collagen powder shaklee.

atasi sakit lutut dengan collagen, kolagen untuk sakit lutut


Bagi anda yang ada ibu- ibu yang menderita sakit lutut. Elok sangat hadiahkan ibu anda dengan Collagen Powder Shaklee.

Supaya mereka lebih sihat, dapat solat dengan selesa, dan dapat berjalan seperti biasa.

Jangan tunggu lagi.

Whatsapp "kolagen" ke 013 3860068.

Jom pakat jadi cantik dan sihat. Anda perlukan Collagen Powder Shaklee sekarang juga.



* DISCLAIMER : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




Kak Nab

A WAHM of a boy and a girl .Alhamdulillah.

2 comments:

  1. Mmg dulu2 ingatkan kolagen untuk cantik je hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah,kolagen sangat banyak fungsinya.

      Delete