ASTHMA DIKALANGAN KANAK- KANAK?? MACAM MANA NAK BUAT??

Omegaguard shaklee ni benda apa?

Minyak ikan jawapannya.
Tapi banyak jer minyak ikan yg lain kat pasaran. Murah je kak.


Walaupun nama glamournya minyak ikan bunyi macam sama jer dengan yang ada di pasaran. Tapi sama ke sebenarnya?


Mestilah TAK sama.

Nak tangkap ikan untuk omegaguard tu pon kat laut dalam pakai satelit lagi dik. Dan lebih 85% kandungan omegaguard shaklee ialah omega-3 dan bukannya lemak ikan.


Wanita dan kanak- kanak mmg perlu sangat telan minyak ikan ni.
set asthma kanak- kanak, lelah, semput pada kanak- kanak. batuk dan selsema

Anda atau anak anda ada eczema ?? Asthma? Selalu batuk selsema?? Asyik kena pakai neb??

Memang sesuai sangat telan omegaguard shaklee.

Customer- customer kak nab yang amik set asthma shaklee akui keberkesanannya. Dan ada di antara mereka ibubapa yang dah naik penat bawak anak pegi klinik amik neb.

Lepas makan omegaguard dan mealshake shaklee masing-masing bagi feedback super awesome.

"Asthma anak sudah terkawal.tak warded dah.kahak mudah hilang. Selera makan anak bertambah baik, kalau sebelum ni tak lalu makan." (Customer omegaguard dan mealshake)

" tak pening nak pegi klinik dah utk pakai neb." (Customer omegaguard dan mealshake)

" eczema anak dah kering. Dan tak keluar dah eczema baru.anak pun makin berselera makan"
(Customer omegaguard,mealshake dan herbal blend).


Ini antara testimoni yang kak nab terima. Dan setakat ni belum ada lagi feedback negatif sebab makan omegaguard dan mealshake shaklee.

Dan ibu bapa di atas ni memang dah cuba macam-macam ikhtiar lain sebelum ni. Ada juga yang memang bagi anak minyak ikan dari jenama lain tapi masalah kahak dan asthma anak masih tidak terkawal. Akhirnya ditemukan dengan set kanak- kanak shaklee.
Mereka bersyukur dan lega tengok anak makin sihat.

Bagi anda yang mempunyai masalah sama jangan tunggu lama- lama.

Dapatkan set asthma shaklee untuk anak anda hari ini.
Ini bukan ubat yer tapi vitamin yang menyihatkan. Sambil bantu tang asthma dan eczema sambil tampung lompong-lompong kekurangan nutrisi anak anda.


Whatsapp kak nab untuk pembelian.
013 3860068.

Kak Nab

A WAHM of a boy and a girl .Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment