PETUA TURUNKAN GULA DALAM DARAH DENGAN CEPAT


Makanan bagi bakteria adalah GULA. Bila bacaan gula dalam darah terlalu tinggi,maka makanan untuk bakteria pon bertambah. Mereka boleh bermaharajalela dalam tubuh badan kita. Bila pesakit kencing manis mengalami luka, luka tersebut lambat baik dan merebak jadi lebih teruk. Ini berpunca daripada bakteria yang dan beranak pinak dalam tubuh badan seseorang SEBABNYA >>>kerana banyak gula dalam darah!!!


>>Setiap 1 daripada 5 orang dewasa mengidap kencing manis. Manakala statistik yang dikeluarkan oleh Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) Malaysia merupakan negara ke 10 dunia! <<< mak aiii.

Kadar gula di atas paras normal ini mestilah dicegah, kalo biaq akan mengundang penyakit- penyakit lain lah alamatnya>> seperti Penyakit Buah Pinggang, Saraf, Mata..oh tidakkk...ni macam dah jatuh ditimpa tangga pulak..


TIPS YANG BOLEH DIAMALKAN UNTUK MENURUNKAN PARAS GULA :
1.   Lakukan pemeriksaan rutin dengan berjumpa doktor. Lakukan pemeriksaan darah untuk mengetahui tahap kesihatan anda.
2.   Kekalkan berat badan yang ideal. Kegemukan adalah salah satu faktor munculnya pelbagai penyakit.
3.   Bersenam jangan lupa.Amalkan senaman secara konsisten.Lakukan Senaman seperti angkat berat, jalan kaki, jogging dan yang lain yang boleh membuatkan anda segar.


JADI, APA PETUA NAK TURUNKAN GULA DALAM DARAH DENGAN CEPAT??

Jawapannya ialah VIVIX Shaklee.


Antara manfaat utama Vivix ialah :

·         Menggalakkan penuaan yang sihat
·         Membantu mengelakkan kanser
·         Mengurangkan risiko penyakit jantung
·         Mengurangkan komplikasi kencing manis atau diabetes
·         Mengawal tekanan darah normal
·         Meningkatkan kesihatan arthritis & menyokong kesihatan sendi
·         Bantu mengurangkan insiden penyakit nyanyuk
·         Menggalakkan kehilangan berat badan (yang ni yg best..:-))
·         Meningkatkan sistem imun
·         Menyokong kesihatan mata
·         Menggalakkan kesihatan keseluruhan.


Siapa yang memerlukan Vivix ??

·         Pesakit Sistemik Lupus Erythematosus (SLE)
·         Individu yang mempunyai risiko menghidap kanser melalui keturunan atau pernah menghidap kanser
·         Individu menghidap penyakit jantung
·         Individu menghidap kencing manis (diabetes)
·         Individu menghidap atau pernah di serang strok
·         Individu menghidap tekanan darah tinggi
·         Individu yang mempunyai ketagihan merokok
·         Individu menghidap masalah mata (cth : rabun dan katarak)
·         Warga Emas yang menghidapi insiden nyanyuk
·         Individu yang mementingkan kesihatan keseluruhan dan anti penuaan

Vivix ni boleh digelar produk booster paling berkesan abad ini. 
Jangan ditunggu sehingga sakit baru ingin dirawat kerana mencegah itu lebih baik dari mengubati.

JOM Baca testimoni testimoni pengguna Vivix di bawah : 





HAAA TU DIA!..11 Tahun dok ada kencing manis, dan setelah amik vivix, Alhamdulillah kembali normal. Siapa tak hepi kalau orang yang kita sayang jadi sihat kan. 



Kak sal ni dah siap kene operate dah kes kencing manis. Tapi Alhamdulillah bukan hanya bacaan gula jer yang jadi cantik..luka pon semakin cepat kering. :-) :-) ...senyum lebaq lah pasni, Semoga Kak Sal sembuh seperti sedia kala .


Kepada anda semua yang nak sihat..nak orang2 tersayang kekal sihat dan lebih sihat. Jangan tunggu lama-lama.


SMS/Whatsapp:

 Kak Nab 013.3860068

vitamincantek.blogspot.my









* DISCLAIMER : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Kak Nab

A WAHM of a boy and a girl .Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment